Cukierki lub lizaki to drobne przyjemności, które szybko poprawią humor każdemu nawet w pochmurny dzień. Co oprócz walorów smakowych powinny posiadać, byśmy je szczególnie zapamiętali? Oczywiście ciekawą etykietę, na której umieścić możemy wszystko – od nazwy i daty okoliczności, na którą są zamawiane, przez artystyczne wzory, aż po reklamę własnej działalności. Wszystko zależy od naszej inwencji.
Unikatowe logo na etykiecie cukierków
Mleczne cukierki są coraz częściej wybieranym sposobem podziękowania uczestnikom imprezy za przybycie na nią lub upominkiem dla przybyłych na uroczystość gości. Młode pary często decydują się na taki sposób podziękowania gościom za udział w imprezie weselnej. Na etykiecie umieszczają wtedy najczęściej własne imiona, datę ślubu oraz słowo podziękowania na przybyłych. Jest to nie tylko niezobowiązujący upominek, ale i bardzo praktyczny – tego typu słodycze nie topią się, mają długi termin przydatności do spożycia, a ponadto są dość dużych rozmiarów jak na cukierki, więc na etykiecie zmieści się dosłownie wszystko. Oprócz uroczystości typu śluby, komunie czy chrzciny, cukierki świetnie sprawdzą się też do promowania własnej działalności gospodarczej, fundacji czy biznesu. Jeśli chodzi o krówki z logo cena będzie zależna od ilości zamawianych kilogramów lub sztuk produktu. Istnieje możliwość składania zamówień hurtowych, na kilogramy lub opakowania. Zwykle na stronach internetowych podane są ceny za kilogram lub dwa. Proces zamówienia produktu odbywa się następująco: projekt etykiety wysyła się do producenta, a następnie dogaduje możliwe poprawki. Jeśli chcemy, możemy skorzystać również z gotowych szablonów. Wybierana jest również czcionka napisów i smaki krówek. Zwykle, jeśli chodzi o promocję firm, na etykiecie umieszcza się dane kontaktowe, hasło reklamowe i logo. Jeśli chcemy, by na promocyjnych cukierkach znalazło się inne niż na przykład na stronie naszej działalności – wtedy wystarczy odezwać się do grafika, który opracuje nowy projekt.
Słodkie upominki lubi wielu z nas. Jeśli dodatkowo będą one ubarwione ładną etykietą czy ciekawym mottem przewodnim, na pewno przykują uwagę i zapewnią pozytywne emocje w trakcie konsumpcji. W ten sposób można wywrzeć skuteczny podświadomy wpływ na potencjalnego przyszłego klienta. Jeśli skojarzy on przyjemny moment zjadania słodkiego cukierka z naszą firmą, to istnieje szansa, że zapamięta on nazwę i przedmiot działań danego przedsiębiorstwa, a stąd już tylko krok do skorzystania z jego usług.