Co świadczy o tym, że ten hotel jest dobry? Odpowiednia liczba gwiazdek lub pochwała? A może zdobyłeś nagrody w konkursach branżowych i certyfikaty? Te aspekty są z pewnością warte uwagi, ale naszym zdaniem dobry hotel może zaspokoić wszystkie Twoje osobiste potrzeby. Dlatego przed wyjazdem warto wspomnieć, że zapewnia szereg standardów i udogodnień, bez tych standardów i udogodnień nie bylibyśmy w stanie wyobrazić sobie dobrego hotelu i na tej podstawie dokonać wyboru. Co mogłoby znajdować się na takiej liście? Co powinienem wiedzieć?
Piękne pokoje i dobre jedzenia w hotelu
Różni ludzie zwracają uwagę na różne rzeczy. Co zatem należy sprawdzać, żeby mieć pewność, że wybrany przez nas hotel spełni najwyższe standardy? W każdym obiekcie noclegowym wyposażenie pokoi odgrywa ważną rolę i jest jednym z czynników wpływających na poprawę ogólnego zadowolenia gości. W dobrym hotelu pokoje są nie tylko przestronne i nowoczesne, ale także wyciszone i wyposażone w wygodne miejsca do pracy. Podczas podróży służbowej koniecznie przygotuj sejf do przechowywania cennego sprzętu elektronicznego, a nawet telewizora, abyś mógł odpocząć między kolejnymi dwoma spotkaniami. Kluczowa jednak jest obsługa. Czy kiedykolwiek marzyłeś o ustawieniu stolika w restauracji z najpiękniejszym widokiem na panoramę miasta? A może Twój samochód zepsuł się podczas Twojego pobytu i wymaga wymiany? Jeśli chcesz zostać prawdziwym VIPem, dobry hotel zapewni usługi zarządcy. Hotelowa usługa konsjerża działa jak osobisty kamerdyner, który pełni rolę asystenta i konsultanta gościa. Poleci Ci najlepsze miejsca w okolicy, załatwi za Ciebie formalności i upewni się, że nie musisz martwić się o to, co będziesz robić podczas wakacji. Niewątpliwie tego rodzaju usługa to luksus, na który może sobie pozwolić niewiele osób. Jednak przy wyborze hotelu warto sprawdzić opinie pracowników hotelu. Cieszę się, że w każdych okolicznościach możesz liczyć na pomoc personelu hotelu i szybko zareagować na reklamacje gości.
Dobry hotel to więc nie tylko miejsce, ale również ludzie. Personel hotelu powinien witać gości z uśmiechem, szybko reagować na ich opinie i starannie rozwiązywać wszelkie pojawiające się problemy. Kontakt z klientami, zwłaszcza w miejscach takich jak hotele, polega na radzeniu sobie z emocjami. Zadaniem personelu hotelu jest świadczenie zrównoważonych usług w dwóch obszarach: usług psychologicznych i merytorycznych. Dokładnie w tej kolejności! To bardzo ważne. Oczywiście dobry hotel jest również elastyczny cenowo.