Rezerwacja noclegów ze śniadaniami w Białce Tatrzańskiej

Nasze coroczne wypady w góry są bardzo specyficzne. Rano wychodzimy na szlak, żeby po kilku lub (nierzadko) kilkunastu godzinach podziwiania widoków i zdobywania szczytów wrócić do pokoju i odpocząć. Tym razem postanowiliśmy zatrzymać się w Białce Tatrzańskiej, gdzie zarezerwowaliśmy sobie nocleg ze śniadaniami.

Wakacje w Białce Tatrzańskiej – nocleg i śniadania

białka tatrzańska - noclegi ze śniadaniemKażdego roku letni urlop wiąże się dla nas z wyjazdem w góry. Ostatnio były Bieszczady, nieco wcześniej Karkonosze, a jeszcze rok wcześniej przepiękne Pieniny. W tym roku jednak postanowiliśmy wrócić w góry, w których zaczynała się nasza przygoda i miłość do górskich wycieczek, w Tatry. W ich bliskim sąsiedztwie jest wiele malowniczych miejscowości, a wśród nich Białka Tatrzańska – noclegi ze śniadaniem są prawdopodobnie najczęściej wybieraną tam opcją zakwaterowania. Na taki sposób zdecydowaliśmy się i my, co było bardzo zdecydowanie dobrym wyborem. Właściciele pensjonatu już na początku ustalili z nami godzinę śniadania. Zazwyczaj wychodzimy w góry dość wcześnie, więc ich chęć dostosowania się przyjęliśmy z ogromną wdzięcznością. W ten sposób nie musieliśmy martwić się o zakup produktów śniadaniowych, ani o ich przechowywanie. Rano schodziliśmy do sali jadalnej, w której każdego dnia czekał na nas pyszny posiłek: świeże pieczywo, regionalne sery, wędliny i zawsze coś na ciepło. Co dla mnie było jednak najważniejsze, mogłam korzystać do woli z ekspresu, który przygotowywał pyszną kawę! Zawsze znalazło się też coś dobrego dla łasuchów – zazwyczaj była to domowa szarlotka lub kawałek pysznego sernika. Po takim śniadaniu z jeszcze większą chęcią ruszaliśmy w góry. Sam nocleg również był bardzo wygodny. Pensjonat był zlokalizowany w nowym budynku wybudowanym w zakopiańskim stylu. Nieco uciążliwe było wchodzenie aż na trzecie piętro po całodziennej wędrówce, jednak widok z balkonu rekompensował wszelkie niedogodności. Nasz pokój miał małą, ale funkcjonalną łazienkę, duże wygodne łóżko i kanapę. Powierzchnia była tak duża, że bez problemu zmieściłyby się tam cztery, nie dwie osoby!

Niestety tygodniowy pobyt u podnóża Tatr bardzo szybko minął. Nam jednak pozostały wspaniałe wspomnienia z Białki Tatrzańskiej. Z pewnością z uśmiechem na twarzach przez cały rok będziemy wracać myślami do niesamowitych widoków. Ciepło będziemy też myśleć o wspaniałych właścicielach, którzy przygotowali nam idealny nocleg i dbali o codzienne śniadania. Na pewno będziemy gorąco polecać ich pensjonat wszystkim zakochanym w Tatrach znajomym.