Nie od dziś mówi się o tym, że czasami ważniejsze od tego co jest w środku jest to co jest na zewnątrz. Dotyczy się to tylko podarunków i prezentów. Chodzi o to, że czasami większą wartość ma dla nas to jak zapakowany jest prezent, aniżeli to co jest tym prezentem. I dlatego właśnie w mojej firmie od wielu lat stawiamy na opakowanie tego co klientom sprzedajemy. Produkuję biżuterię oraz dewocjonalia i w tym przypadku bardzo ważne jest to, żeby odpowiednio opakować rzeczy, które w mojej firmie powstają.
Opakowania mają znaczenie dla klientów detalicznych
Produkuję swoje towary w dużych ilościach. Część rzeczy robiona jest w naszym zakładzie produkcyjnym wyłącznie ręcznie. Mamy zarówno swoich klientów hurtowych jak i wielu klientów detalicznych. Oczywiście klienci detaliczni nie dostają takich cen jak klienci hurtowi – to zupełnie naturalne. Do wszystkich wyprodukowanych przez nas produktów dajemy klientom ładne opakowania. Największe znaczenie ma to szczerze mówiąc dla klientów detalicznych. Wiadomo, że biżuterię albo dewocjonalia kupują najczęściej na prezenty. Jeśli chodzi o klientów hurtowych to dla nich towar wydajemy jeszcze dodatkowo w dużych opakowaniach zbiorczych. Na szczęście kilka lat temu znalazłem producenta, który pokazał mi nowoczesne i praktyczne opakowanie sklejane. Od tamtej pory zamawiam u niego tylko ten rodzaj opakowań. Są to bardzo praktyczne i łatwe w użyciu formy opakowań kartonowych, które po zapakowaniu w nie towaru skleja się specjalnie umieszczoną taśmą. No i oczywiście do tego są odpowiednio pomalowane. Zamawiam opakowania według wzoru graficznego i dostaje je od razu z odpowiednimi nadrukami. Trochę tego zamawiam, bo jednak inne opakowanie stosuje się do pojedynczych produktów a inne do hurtowego zapakowania wszystkich małych pudełek. W każdym razie powiem uczciwie, że moja firma słynie z tego, że przywiązujemy uwagę właśnie do tego w jaki sposób pakujemy swoje produkty. Naprawdę dbamy o każdy szczegół związany z Naszymi produktami. Chcemy, żeby Nasi klienci dostrzegali Nasze starania.
Moja firma jest obecna na rynku od dwudziestu lat. Dopiero od kilku lat zaczęliśmy bardzo mocno przywiązywać uwagę do formy opakowania naszych produktów. Widzę, że to ma ogromny sens, bo Nasi klienci też przywiązują do tego uwagę. Może hurtownicy nie mają takiej potrzeby, żeby doceniać opakowania produktów. Robią to za to klienci detaliczni, którzy bardzo cieszą się z tego, że mogą dostać kupiony przez siebie produkt w opakowaniu, które wygląda naprawdę elegancko a nawet bogato.